Ανακοινώση αιρετού ΚΥΣΠΕ για τη Δίχρονη Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση

 

ΦΑΣΦΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ                                                                 

Τηλ. 6975 30 31 05

 

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Αθήνα,  9 Μαρτίου2023

                  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Π. Ε 2023

 

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Η τραγικότητα των στιγμών και ο σεβασμός στη μνήμη των αδικοχαμένων στην τραγωδία των Τεμπών, δεν μου επέτρεπε την αναλυτική ενημέρωσή σας για το θέμα των μεταθέσεων.

Οι υπεύθυνοι της τραγωδίας αυτής δεν πρέπει να μείνουν ατιμώρητοι όσο ψηλά κι αν βρίσκονται. Το οφείλουμε στη μνήμη των συνανθρώπων μας, των παιδιών που χάθηκαν σ' αυτό το φονικό ταξίδι.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Ολοκληρώθηκαν την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023 οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΠΕ με θέμα τις Μεταθέσεις Γενικής Αγωγής και Ειδικής Αγωγής Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι οποίες ανακοινώθηκαν την Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023.

Οι μεταθέσεις που αποτελούν μία από τις σημαντικότερες υπηρεσιακές μεταβολές πραγματοποιήθηκαν φέτος με τη συμμετοχή των εκλεγμένων Αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στο ΚΥΣΠΕ μετά από τη "σκοτεινή εποχή των δοτών" της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου  που προηγήθηκε.

Καταγράφεται στα θετικά ότι καταφέραμε η διαδικασία των μεταθέσεων να ολοκληρωθεί  έγκαιρα, ικανοποιώντας έτσι το αίτημα του Κλάδου μας για έγκαιρη πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών, εντός των χρονοδιαγραμμάτων που είχαμε θέσει.

Για το θέμα αυτό θέλω να συγχαρώ δημόσια τους υπαλλήλους της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου που εργάστηκαν τόσο εντατικά, αψηφώντας κόπο και εργασιακό ωράριο, για να πετύχουμε την έγκαιρη πραγματοποίηση των μεταθέσεων.

Οι συνεδριάσεις ξεκίνησαν με την λεπτομερή εξέταση των αιτήσεων για να εγκριθούν αυτές που πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου για μετάθεση και απορρίφθηκαν όσες δεν τις πληρούσαν.

Εκείνο όμως που απασχόλησε για άλλη μια φορά το ΚΥΣΠΕ είναι το θέμα, που επανειλημμένα το έχω θέσει, της ένταξης στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας. Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για ένταξη στην κατηγορία αυτή αφορούσαν φανερά δύσκολες  περιπτώσεις που όμως δεν περιλαμβάνονται στο σχετικό Προεδρικό διάταγμα.

Τολμώ να δηλώσω δημόσια ότι το σύστημα είναι μεν αντικειμενικό αλλά δεν αντιμετωπίζει δίκαια όσες και όσους συναδέλφους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Είναι ένα από τα σημαντικότερα θέματα που επιβάλλει την αλλαγή του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου εδώ και τώρα!

Επίσης σημαντικό θέμα για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων είναι η καταγραφή των πραγματικών κενών στην εκπαίδευση ζήτημα που έθεσα εξ’ αρχής τονίζοντας ότι οι μεταθέσεις πρέπει να γίνουν με βάση τα πραγματικά κενά που δίνουν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και τα ΠΥΣΠΕ της χώρας και όχι με τα κενά που έδωσαν οι Περιφερειακοί Διευθυντές που και  φέτος σε συγκεκριμένες περιοχές με την εισήγηση που κατατέθηκε ήταν εκατοντάδες λιγότερα!

Στο θέμα αυτό αρνήθηκα να νομιμοποιήσω με την ψήφο μου τα μειωμένα κατά εκατοντάδες κενά.

Μετά απ' αυτό ακολούθησε νέα εισήγηση από τον Πρόεδρο του ΚΥΣΠΕ για την έγκριση του μέγιστου αριθμού κενών η οποία και ψηφίστηκε ομόφωνα.

Πάνω στο θέμα αυτό εκφράστηκε από μέρους και των δύο μας ως Αιρετών του Κλάδου η ανάγκη πραγματοποίησης μεταθέσεων στις νέες οργανικές των συναδέλφων Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων που εξαγγέλθηκαν, με τη νομοθέτησή τους πριν την πραγματοποίηση των διορισμών.

Το ΚΥΣΠΕ με βάση τα κενά εισηγήθηκε τις μεταθέσεις Γενικής και Ειδικής Αγωγής.

Στη Γενική Αγωγή  από τις 4488 αιτήσεις που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 2450, ποσοστό ικανοποιημένων 54,59%.

Στην Ειδική Αγωγή από τις 697 που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 239, ποσοστό 34,29%.

Για ΚΕΔΑΣΥ από τις 250 ικανοποιήθηκαν οι 27, ποσοστό 10,80%.

Για μετάθεση με εξειδίκευση στη Νοηματική γλώσσα και στη μέθοδο Braille από τις 114 που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 11, ποσοστό 9,65%.

Πιο αναλυτικά κατά ειδικότητα ικανοποιήθηκαν:

 

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου στο ΚΥΣΠΕ θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την πλήρη αποκατάσταση του θεσμού και για την επικράτηση των αρχών της Αξιοκρατίας, της Ισονομίας και πάνω απ' όλα της Διαφάνειας.

Πάντα κοντά σας,

Φασφαλής Νίκος

 

 

ΑΝΑΚΟIΝΩΣΗ

ΟΙ “ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ” ΤΏΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΟΣ!

 

Το Υπουργείο της Παιδείας και η Κυβέρνηση με το τέλος του πιο δύσκολου σχολικού έτους των τελευταίων ετών, λόγω της πανδημίας, αντί να έχει ως πρώτο μέλημα την ασφαλή λειτουργία των σχολείων για τη νέα σχολική χρονιά, συνεχίζει να καταθέτει τροπολογίες και να ψηφίζει Νομοσχέδια, όπως το τελευταίο με τον βαρύγδουπο τίτλο: "Αναβάθμιση του σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών", που καμιά σχέση δεν έχει με τα αναφερόμενα, αλλά κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση και δίνει τη χαριστική βολή στον παιδαγωγικό και χειραφετικό χαρακτήρα του Δημόσιου Σχολείου. 

Αποδεικνύεται περίτρανα πια ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η Κυβέρνηση είχαν από την αρχή σχέδιο, το οποίο οδηγεί σε εποχές του παρελθόντος, σε εποχές του κομματικού κράτους, της αδιαφάνειας και  του ελέγχου των Εκπαιδευτικών. 

Με "σύμμαχο" την πανδημία η Υπουργός και η Κυβέρνηση με όλες αυτές τις ρυθμίσεις και τα νομοθετήματα οδηγούν στην αποδόμηση του Σχολείου της Δημοκρατίας, της συνεργασίας, της συλλογικής προσπάθειας και των ίσων ευκαιριών!

Αν επιχειρήσουμε ένα σύντομο χρονικό στην εποχή της πανδημίας θα διαπιστώσουμε ότι παράλληλα μ' αυτή ξεδιπλώνεται και το σχέδιο της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.

Ξεκινά εν μέσω του πρώτου κύματος της πανδημίας και ενώ οι εκπαιδευτικοί έδιναν τη μάχη για να κρατήσουν το Δημόσιο Σχολείο όρθιο, η Υπουργός αύξησε τον αριθμό των μαθητών σε 25 ανά τμήμα!!!

Στη συνέχεια και για να δείξει ότι δεν υπολογίζει κανέναν, πέρυσι το καλοκαίρι με μια τροπολογία μέσα σε μια νύχτα με το σύστημα "του ξαφνικού θανάτου" καρατομεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και με αδιαφανείς εξπρές διαδικασίες προχωρά στην "επιλογή προσωρινών” Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Στην πορεία και ενώ μπαίνουμε σε επόμενη φάση της πανδημίας με το «κόλπο» των ηλεκτρονικών εκλογών  που εξελίσσεται σε φιάσκο αφού το 95% των συναδέλφων γυρίζει την πλάτη στην Υπουργό, προχωρά στην κατάργηση του θεσμού των Αιρετών μετά από έναν αιώνα λειτουργίας του, βάζοντας ταυτόχρονα έτσι και την ταφόπλακα στις αρχές της Διαφάνειας και της Ισονομίας που με αγώνες κατακτήθηκαν και οδηγεί στη μαύρη περίοδο των Δοτών.

Και ενώ μια νέα μετάλλαξη του ιού απασχολεί τον πλανήτη και τους ειδικούς η Κυβέρνηση νομοθετεί για την "αναβάθμιση" του Σχολείου και την "ενδυνάμωση" των Εκπαιδευτικών συνεχίζοντας το «πείραμα» του πλήρους ελέγχου της Εκπαίδευσης και των Εκπαιδευτικών.

Δίνοντας μάλιστα ρεσιτάλ λαϊκισμού και για να καλύψει όλα τα άλλα, εστιάζει στο θέμα της αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών ώστε να αποδυναμώσει στα μάτια της κοινωνίας τις αντιδράσεις των Εκπαιδευτικών και να καλύψει τον οραματικό μας λόγο για το Σχολείο που θέλουμε!

Προσπαθεί να επαναφέρει με «μεταλλαγμένο» τρόπο την Αξιολόγηση – Επιθεώρηση, που ίσχυε στην Ελλάδα μέχρι το 1982. Το σύστημα εκείνο του επιθεωρητισμού, δεν είχε ως στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και τη συμβολή των εκπαιδευτικών σ’ αυτό, αλλά τη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών και τη χειραγώγησή τους.

Καλεί, επίσης τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς να βαθμολογήσουν το σχολείο τους  σε θέματα, όπως π.χ. η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, η σχολική διαρροή, η κατανομή πόρων, η επιμόρφωση των γονέων κλπ., μετακυλώντας τις ευθύνες του Υπουργείου και της Πολιτείας για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος στους εκπαιδευτικούς, καθώς οποιαδήποτε συζήτηση για την εκπαιδευτική πολιτική, τους στόχους, τις προθέσεις, τα μέσα, τις ελλείψεις σε υποδομές και χρηματοδότηση παρακάμπτεται και εμφανίζονται υπεύθυνα τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί.

Με την προτεινόμενη αξιολόγηση, οι σχολικές μονάδες και η εκπαίδευση θα οδηγηθούν σε μια διαδικασία που δεν θα έχει σκοπό τη βελτίωση, αλλά την γραφειοκρατικοποίηση κάθε παιδαγωγικής διαδικασίας.

Ακόμη, μέσω του Νομοσχεδίου, η κυρία Κεραμέως, αποσιωπά όλα τα στοιχεία που αφορούν τις ΕΙΣΡΟΕΣ (χρηματοδότηση, αν. προγράμματα, υποδομές κλπ) του εκπαιδευτικού συστήματος και εστιάζει στις ΕΚΡΟΕΣ, δηλ. τα αποτελέσματα με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ελεγχθεί πλήρως το σχολείο, οι εκπαιδευτικοί και βέβαια η επιλογή των στελεχών που θα υπηρετήσουν αυτές τις εκπαιδευτικές πολιτικές.

Γίνεται ολοφάνερο ότι:

  • Η Υπουργός Παιδείας και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μέσω του Νομοσχεδίου επιδιώκουν τον έλεγχο και τη χειραγώγηση του σχολείου και των εκπαιδευτικών μέσω της αξιολόγησης και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου με άξονες, κλίμακες και δείκτες. 
  • Η αυτονομία προϋποθέτει οικονομική αυτοδυναμία και συλλογικές λειτουργίες στη σχολική μονάδα. Αυτό δεν υπάρχει στο Πολυνομοσχέδιο. Προϋποθέτει συλλογικά μοντέλα ηγεσίας και όχι αυταρχικά, γραφειοκρατικά και διοικητικά που επιβάλλουν αποκλειστικά τον έλεγχο και την υποταγή των εκπαιδευτικών με πλήρη υποβάθμιση του ρόλου του Συλλόγου Διδασκόντων.
  • Οι «νέες» δομές της εκπαίδευσης δεν είναι τίποτε άλλο από διορισμένους από τους Διευθυντές των σχολείων στο χώρο του σχολείου, μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές. Ο ρόλος των «εποπτών ποιότητας» είναι ρόλος ελεγκτικός της εφαρμοζόμενης εκπαιδευτικής πολιτικής και αξιολογητές.
  • Η δυνατότητα σχετικής παιδαγωγικής  αυτονομίας των εκπαιδευτικών να συμμετέχουν σε προγράμματα στο χώρο του σχολείου, αλλά και σε άλλες δράσεις, μειώνεται στο ελάχιστο αφού όλα υπόκεινται στην παντοδυναμία του διευθυντή του σχολείου, που είναι και πειθαρχικός προϊστάμενός τους.
  • Οι νέοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης  είναι πλήρως υποβαθμισμένοι, υπό την εποπτεία και τον έλεγχο των Διευθυντών Εκπαίδευσης. Η επαγγελματική και επιστημονική τους αυτονομία ελάχιστη, αφού με εντολές των Εποπτών και των Διευθυντών Εκπ/σης, από τους οποίους θα αξιολογούνται, παίρνουν εντολές για το όποιο επιμορφωτικό τους έργο. Παράλληλα αναλαμβάνουν και το ρόλο του αξιολογητή των εκπαιδευτών.

 

Τελικά το Υπουργείο έχει σχέδιο το οποίο «μεταλλάσσεται» συνεχώς και από το οποίο απουσιάζει παντελώς το παιδί και το όραμα.  

Ένα είναι σίγουρο, ότι το εκπαιδευτικό κίνημα δεν θα επιτρέψει το πισωγύρισμα που επιχειρεί η Υπουργός και η Κυβέρνηση και θα αγωνιστεί για την επάνοδο των Δημοκρατικών λειτουργιών που με αγώνες κατακτήθηκαν και για ένα Δημοκρατικό Σχολείο που αξίζει στα παιδιά μας.

Πάντα κοντά σας

ΦΑΣΦΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑΙΡΕΤΟΣ        

Τηλ. 6975 30 31 05

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

ΦΑΣΦΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ                                                                 

Τηλ. 6975 30 31 05

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

                                                       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε 2021

 

 

 

Συναδέλφισσες & συνάδελφοι,

Θέλω να σας ενημερώσω ότι την ερχόμενη Τρίτη 23 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν οι Μεταθέσεις των συναδέλφων εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής και Ειδικής Αγωγής.

Τα κενά και μετά την υποβολή των δηλώσεων παραίτησης που για φέτος έφτασαν συνολικά τις 3708!, διαμορφώνονται στο υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας δεκαετίας!

Συγκεκριμένα:

Π.Ε. 70 Δασκάλων 2610

Π.Ε 60 Νηπιαγωγών 506

Π.Ε 11 Φυσικής Αγωγής 176

Π.Ε. 06 Αγγλικών  190

Π.Ε. 05 Γαλλικών  28

Π.Ε. 07 Γερμανικών  2

Π.Ε. 08 Εικαστικών 0

Π.Ε 79 Μουσικής 14

Π.Ε. 086 Πληροφορικής 3

Π.Ε. 91 Θεατρικής Αγωγής 0

Το θέμα των μεταθέσεων είναι από τα σοβαρότερα και για άλλη μια φορά αναδεικνύεται η αναγκαιότητα εξεύρεσης λύσης ώστε τα Υπηρεσιακά Συμβούλια  να ξαναλειτουργήσουν με συμμετοχή των Αιρετών εκπροσώπων και όχι μόνο με τα διορισμένα από την πολιτική ηγεσία μέλη, γιατί μόνο τότε θα διασφαλιστεί η Διαφάνεια και  Ισονομία στις αποφάσεις!

Απαιτούμε ακόμη από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου  να δοθούν όλα τα κενά χωρίς "μαγειρέματα" ώστε να ικανοποιηθεί η πλειονότητα των αιτήσεων Μετάθεσης και άμεσα να προχωρήσουν οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών!

Για την ενημέρωσή σας, τα θέματα της ημερήσιας διάταξης στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ είναι τα παρακάτω:

1.«Επικύρωση πινάκων κενών οργανικών θέσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των δομών Ειδικής Αγωγής & Γενικής Εκπαίδευσης»

2.«Εξέταση θεμάτων αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. για το σχολικό έτος 2020-2021 και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

3.«Επικύρωση πινάκων των μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε δομές Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.Ε., Κ.Ε.Σ.Υ., Σχολεία Κωφών - Τυφλών και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.), σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης & στην γενική Εκπαίδευση από περιοχή σε περιοχή έτους 2021»

Πάντα κοντά σας,

Νίκος Φασφαλής

ΦΑΣΦΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ                                                    

Τηλ. 6975 30 31 05

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Αθήνα, 21Ιανουαρίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Παραίτηση Αξιοπρέπειας – Εφαλτήριο για αγώνα αποκατάστασης του θεσμού

 

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Ολοκληρώνεται σήμερα, με την κατάθεση της παραίτησής μου, άλλη μια  θητεία μου στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μια θητεία στην οποία εσείς με εκλέξατε Αιρετό εκπρόσωπό σας στις εκλογές  του Νοεμβρίου του 2018 όπως και στις εκλογές του 2016. Εκλογές στις οποίες πήραν μέρος περισσότεροι από 80.000 εκπαιδευτικοί της ΠΕ και το ποσοστό συμμετοχής ξεπέρασε το 95%.

Όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησα να είμαι αντάξιος της εμπιστοσύνης σας και λειτούργησα ως Αιρετός εκπρόσωπος όλων σας, χωρίς καμία απολύτως διάκριση!

Σήμερα προσήλθα στο Υπουργείο Παιδείας πριν ξεκινήσει η συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ για ένα και μόνο λόγο, για να υποβάλλω την παραίτησή μου από το ΚΥΣΠΕ, το οποίο συγκρότησε η Υπουργός Παιδείας για τη διετία 2021-22, μετά τις εκλογές της 7ης του Νοέμβρη 2020 στις οποίες συμμετείχε μόνο το 5% των συναδέλφων!

Παρά την απόσυρση των υποψηφιοτήτων μας, το Υπουργείο προχώρησε στη διενέργεια εκλογών, με αποτέλεσμα την αντίδραση των συναδέλφων και την αποχή τους που έφτασε στο 95%.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε έτσι, στην ολοκλήρωση του  Σχεδίου, το οποίο άρχισε από το καλοκαίρι με τις "επιλογές" προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης, όπως σας αποκάλυψα με ανακοίνωσή μου, έχοντας ως τελικό στόχο την κατάργηση των Αιρετών και την αντικατάστασή τους με διορισμένα μέλη, με δοτούς, κομματικούς φίλους.

Στην εκατόχρονη ιστορία του θεσμού δεν υπάρχουν άλλα τέτοια παραδείγματα παρά μόνο στις πιο ανώμαλες και πιο σκοτεινές εποχές της σύγχρονης ιστορίας της πατρίδας μας. Το 1936 και το 1967, τότε μόνο είχαμε διορισμένους αιρετούς.

Υπέβαλα την παραίτησή μου αφενός μεν σεβόμενος τη βούλησή σας που σε ποσοστό 95% έστρεψε την πλάτη στις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης της Ν.Δ. και στην αδιαλλαξία της Υπουργού, αφετέρου δε σεβόμενος τους αξιακούς μου κώδικες και την προσωπική μου διαδρομή. Σε όποιες θέσεις υπηρέτησα, είτε ως Αιρετός του ΚΥΣΠΕ, είτε του ΠΥΣΠΕ, είτε ως Γ. Γραμματέας της ΔΟΕ, είτε ως Πρόεδρος του Συλλόγου, είχα πάντα την τιμή να έχω τη δική σας στήριξη μέσα από την καθολική ψηφοφορία.

Ποτέ δεν υπήρξα διορισμένος.

Η παραίτησή μου από τη σύνθεση του ΚΥΣΠΕ δεν σημαίνει, σε καμιά περίπτωση, ότι θα σταματήσω να αγωνίζομαι μέχρι τέλους για την αποκατάσταση της δημοκρατικής τάξης στα υπηρεσιακά συμβούλια με την επάνοδο των Αιρετών και θα ηγηθώ ενός ανυποχώρητου αγώνα για την αποκατάσταση του θεσμού του Αιρετού που πλήττεται από την κυβέρνηση της Ν.Δ.

Δύναμή μου η δική σας εμπιστοσύνη και στήριξη!

Θα είμαι μαζί σας, θα είμαι ο Αιρετός σας, θα σας ενημερώνω για όλα τα θέματα των υπηρεσιακών μεταβολών ξεσκεπάζοντας το αντιδημοκρατικό πέπλο αδιαφάνειας, αναξιοκρατίας και αυταρχισμού που θέλει να επιβάλει η Κυβέρνηση αν προχωρήσει με τους δοτούς στη θέση των εκλεγμένων από σας!

 

Με αγωνιστικούς και συναδελφικούς  χαιρετισμούς,

Νίκος Φασφαλής

 

 

Οι Θεσμοί δεν είναι παιχνίδι κανενός!

 Όχι στην κατάργηση των Αιρετών!

Είναι γνωστό σε όλους ότι η Ιστορία παίζει παιχνίδια με τους κύκλους που κάνει, αλλά ούτε ο πιο απαισιόδοξος δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι ζητήματα που αντιμετώπισε η Εκπαίδευση και το Εκπαιδευτικό Κίνημα έναν αιώνα πριν θα ερχόταν στην επιφάνεια φέτος και μάλιστα εν μέσω πανδημίας!

Το πρωτοσέλιδο του Διδασκαλικού Βήματος  τον Οκτώβρη του 1926 με τίτλο «ΕΝ ΔΙΩΓΜΩ» αποκτά επικαιρότητα με τη σημερινή αντιμετώπιση των Εκπαιδευτικών από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και την υλοποίηση του κυβερνητικού σχεδίου για την κατάργηση δημοκρατικών  θεσμών που κατακτήθηκαν με αγώνες.

Η επιχείρηση αυτή ξεκινά από το καλοκαίρι όταν η πολιτική  ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε στην «επιλογή» των προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης με συνοπτικές διαδικασίες και με τον αποκλεισμό για πρώτη φορά στη ιστορία των Αιρετών Εκπροσώπων του Κλάδου. Το γεγονός αυτό κατήγγειλα τότε ως Αιρετός τονίζοντας ότι αποτελεί ολοταχώς επιστροφή στο παρελθόν, σε  εποχές  κομματικού κράτους και την αρχή ενός πειράματος που θα μετρούσε τις αντιδράσεις ώστε η Υπουργός  να προχωρήσει ανεμπόδιστη στον τελικό στόχο του σχεδίου που δεν είναι άλλος από την κατάργηση των Αιρετών.

Σήμερα, δυστυχώς, με την πολιτική αυτή της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και την αδιαλλαξία της Υπουργού βαδίζουμε ολοταχώς στην αναστολή λειτουργίας των Αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια και στη διαφαινόμενη αντικατάστασή τους με Δοτούς.

Η τεράστια κατάκτηση των Αιρετών που διασφαλίζουν την ισονομία, την αξιοκρατία και πάνω απ’ όλα τη διαφάνεια αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί την ασπίδα προστασίας των συναδέλφων απέναντι στις αυθαιρεσίες αλλά και στις διώξεις που κατά καιρούς άδικα επιχείρησε μέσω των «αξιολογητών» (σύντομα επανέρχονται) η εξουσία στους «ανυπάκουους» Δασκάλους.

Καθ’ όλου τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι οι Αιρετοί αποπέμφθηκαν από τα συμβούλια και στις δύο πιο σκοτεινές εποχές της Σύγχρονης Ιστορίας της πατρίδας μας!

Με βάση τα κυβερνητικά σχέδια, οι Δοτοί δηλαδή αυτοί που θα επιβληθούν από την Υπουργό χωρίς δημοκρατική νομιμοποίηση στη θέση των εκλεγμένων του Κλάδου βρίσκονται anteportas.

 Ως Αιρετός Εκπρόσωπος των 80.000 εκπαιδευτικών απαιτώ από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου έστω και την ύστατη αυτή στιγμή να σταματήσει τα πολιτικά παιχνίδια με τους Θεσμούς .

Να αφήσει στην άκρη τα σχέδια της που οδηγούν στην αντικατάσταση των Αιρετών με τους Δοτούς.

Να ξεκινήσει άμεσα ειλικρινή διάλογο με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία πάνω στις θέσεις του Κλάδου ώστε να βρεθεί λύση που θα διασφαλίζει τη λειτουργία του Θεσμού και όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν να οδηγηθούμε σε εκλογές με τη συμμετοχή όλων των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Δεσμεύομαι ότι θα είμαι μπροστά στον αγώνα του Κλάδου για εκπροσώπηση όλων σας από Αιρετούς και όχι διορισμένους.

Δεσμεύομαι ότι θα μπω μπροστά σε αγώνα ανυποχώρητο μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του θεσμού των Αιρετών.

 

                            Πάντα κοντά σας,

                               Φασφαλής Νίκος

 

 

 

88η Γενική Συνέλευση ΔΟΕ - Video

 
 
 

Τελευταίες ανακοινώσεις ΔΗ.ΣΥ.

Παρουσίαση βιβλίου με την ιστορία της ΠΑΣΚ

3η Πανελλήνια Συνδιάσκεψη Νέων Στελεχών Φωτογραφικό υλικό

Κύλιση στην Αρχή
X

Right Click

No right click