Το υπουργείο της αναλγησίας, υποβαθμίζει σχολεία, κλείνει τμήματα, μετακινεί εκπαιδευτικούς, αλλάζει το μαθησιακό περιβάλλον μαθητών!
Το Υπουργείο Παιδείας, αυταρχισμού, δικαστικών προσφυγών, τρομοκράτησης και συκοφάντησης των εκπαιδευτικών συνεχίζει ακάθεκτο το «μεταρρυθμιστικό» του έργο.
Αφού διευθέτησε:
αποφάσισε 45 ημέρες, μετά την έναρξη των σχολείων, να διαταράξει με απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό τρόπο, την εκπαιδευτική διαδικασία, καλώντας τους διευθυντές εκπαίδευσης να προχωρήσουν σε κατάργηση τμημάτων σχολείων, προκειμένου να καλύψει τον μεγάλο αριθμό κενών που υπάρχουν.
Είναι πρωτοφανής η αδιαφορία με την οποία το Υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζει τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών, οι οποίοι ήδη αντιμετωπίζουν αυξημένα προβλήματα λόγω της τηλεκπαίδευσης και των ανισοτήτων που έχουν δημιουργηθεί με δεδομένο ότι δεν είχαν όλοι την ίδια δυνατότητα συμμετοχής.
Αντί να προχωρήσει σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που την έχουν ανάγκη, διαταράσσει περισσότερο την εκπαιδευτική διαδικασία, κλείνοντας τμήματα, μετακινώντας εκπαιδευτικούς, αλλάζοντας εκπαιδευτικό περιβάλλον μαθητών.
Εξαθέσια σχολεία υποβαθμίζονται σε τετραθέσια, τριθέσια σε διθέσια, διθέσια σε μονοθέσια,ολοήμερα τμήματα κλείνουν ή υποβαθμίζονται, χωρίς κανείς να μπει στον κόπο να ενημερώσει γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί αν υπήρχε αιτία, αυτό δεν έγινε στην έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά γίνεται σαράντα πέντε ημέρες μετά. Την ανικανότητα σχεδιασμού και την αναλγησία κάποιων δεν μπορεί να την πληρώνουν οι μαθητές και τα σχολεία.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καταγγέλλει την απαράδεκτη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και στο συγκεκριμένο θέμα και απαιτεί να σταματήσει αμέσως κάθε σκέψη για σύμπτυξη τμημάτων.
Ζητεί από την υπέρμαχο της αυτοαξιολόγησης κυρία Κεραμέως να δημοσιοποιήσει την έκθεση αυτοαξιολόγησης του Υπουργείου Παιδείας για το συγκεκριμένο θέμακαθώς και τη βαθμολογία της σε τετράβαθμη κλίμακα. Να δημοσιοποιήσει επίσης σε δεκάβαθμη κλίμακα τη βαθμολογία που έβαλε στο Υπουργείο Παιδείας, το υπόλοιπο υπουργικό συμβούλιο, καθώς και ο Πρωθυπουργός!! Τη βαθμολογία που βάζει ο ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να τη δημοσιοποιήσει η ίδια καθώς την έχουν δείξει οι δημοσκοπήσεις που την τοποθετούν στην τελευταία θέση δημοφιλίας.
Καλούμε τη ΔΟΕ,να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα, γιατί ο αγώνας των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να είναι μονοθεματικός. Τα προβλήματα των σχολείων είναι τεράστια και δεν μπορούν να περιμένουν άλλο.
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Να θεσπιστεί ακαταδίωκτο για τους εκπαιδευτικούς που εφαρμόζουν τη νομοθεσία και φροντίζουν για την τήρηση των υγειονομικών μέτρων.
Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας δεν μπορούν να παραμένουν απαθείς θεατές!
Σαν να μην έφταναν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ήρθε να προστεθεί σε αυτά και ένα ακόμη, από λίγους, ευτυχώς, γονείς που θέλοντας να επιβάλλουν τις απόψεις τους, εισβάλλουν στα σχολεία αδιαφορώντας για τη διατάραξη του παιδαγωγικού κλίματος που πρέπει να επικρατεί, προπηλακίζοντας εκπαιδευτικούς κι απειλώντας τους, επειδή εφαρμόζουν τους νόμους και ζητούν από όλους τους μαθητές να τηρούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα που η Κυβέρνηση θέσπισε.
Οι εκπαιδευτικοί της Χώρας μας, έχουν δείξει υπευθυνότητα και επαγγελματισμό, έχουν εμβολιαστεί σε πολύ υψηλά ποσοστά και λειτουργούν τα σχολεία σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Αποτελεί, πραγματικά, ντροπή να σύρονται στα δικαστήρια, επειδή απλά κάνουν τη δουλειά τους.
Τη μεγαλύτερη, όμως, ντροπή αποτελεί η στάση της Κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας που μένουν απαθείς θεατές αυτού του φαινομένουκι αρκούνται σε ευχολόγια, αντί να πάρουν μέτρα ουσίας και να προστατεύσουν τους εκπαιδευτικούς.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,απαιτεί άμεσα να θεσπισθεί ακαταδίωκτο, για τους εκπαιδευτικούς που με ευσυνειδησία εφαρμόζουν τους νόμους της Πολιτείας, προστατεύοντας τη δημόσια υγεία και τους μαθητές από την πανδημία. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο, δεν λύνει το πρόβλημα και δεν προστατεύει τους εκπαιδευτικούς, από δικαστικές περιπέτειες και έξοδα.
Η εγκύκλιος του Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγουπρος τους εισαγγελείς Εφετών και Πρωτοδικών της Χώρας, να διερευνήσουν εάν τελούνται ποινικώς διωκόμενα αδικήματα από αντιεμβολιαστές - αρνητές εμβολίων που μηνύουν εκπαιδευτικούς, που εκδόθηκε ύστερα από τις διαστάσεις που πήρε το θέμα, είναι σε θετική κατεύθυνση αλλά δεν λύνει το πρόβλημα.
Το πρόβλημα επίσης δεν λύνει, η φημολογούμενη κατάθεση τροπολογίας, σύμφωνα με την οποία δεν θα υπάρχει αυτόφωρη διαδικασία σε περίπτωση μήνυσης, καθώς το δικαίωμα στη μήνυση παραμένει.
Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να δώσουν, άμεσα λύση στο θέμα. Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αφεθούν ήσυχοι και απερίσπαστοι να επιτελέσουν το έργο τους.
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Προεδρικό διάταγμα «κουρελού»…
Αλλαγές με 10 διαφορετικούς νόμους στο Π.Δ.79/2017, μέσα σε τέσσερα χρόνια!!
Η έλλειψη ολοκληρωμένης άποψης για τα εκπαιδευτικά δρώμενα είναι βασικό χαρακτηριστικό των πολιτικών του υπουργείου Παιδείας τα τελευταία χρόνια. Η πρακτική του «ράβε – ξήλωνε» συμβαίνει όχι μόνο στην αλλαγή των Κυβερνήσεων ή των ηγεσιών του υπουργείου, όπως συνέβαινε παλαιότερα, αλλά και μέσα στη θητεία των ίδιων υπουργών!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Προεδρικό Διάταγμα 79/2017, το οποίο, ενώ έχει συμπληρώσει μόλις τέσσερα χρόνια ζωής, έχει τροποποιηθεί ήδη 10 φορές σε διάφορους σχετικούς ή άσχετους με την εκπαίδευση νόμους! Οι 4 αλλαγές έγιναν από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και οι 6 (μέχρι στιγμής…) από τη ΝΔ!
Αυτή η κατάσταση απαράδεκτης προχειρότητας, εκτός από την αναστάτωση που προκαλεί, δημιουργεί και τεράστιες δυσκολίες και άγχος στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν, μέσα στο χάος της πολυνομίας, τις τροποποιήσεις που συντελούνται, και μάλιστα σε άσχετους με την εκπαίδευση νόμους, με άμεσο κίνδυνο να βρεθούν εκτεθειμένοι υπηρεσιακά από κάποια αλλαγή που πραγματοποιήθηκε και την οποία δεν αντιλήφθηκαν.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Π.Ε. ζητάει από το υπουργείο Παιδείας να σταματήσει αυτή την απαράδεκτη τακτική και να προχωρήσει στην κωδικοποίηση του σχετικού με την εκπαίδευση νομοθετικού πλαισίου, ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν τι ακριβώς προβλέπεται, χωρίς να χρειάζονται να έχουν νομικές γνώσεις και πολύ περισσότερο χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγουν σε δικηγόρους...
Για να διευκολύνουμε τους συναδέλφους μας σε όλα τα σχολεία της χώρας, καθώς το υπουργείο είναι ανίκανο να το πράξει, επισυνάπτουμε το Π.Δ.79/2017, έχοντας συμπληρώσει με πράσινο χρώμα τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί την τελευταία τετραετία και με κίτρινο χρώμα τις τελευταίες χρονικά αλλαγές (Ν.4807/2021 άρθρο 54).
Το ΠΔ 79/2017, επικαιροποιημένο με όλες τις τροποποιήσεις των ετών 2018 – 2021
πατήστε εδώ:
https://drive.google.com/file/d/1PIk0CU9OTLrARnhSahwzi2PEn9erIgFH/view?usp=sharing
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της εκπαίδευσης αποτελεί η νομοθεσία. Εξαιτίας του γεγονότο ςότι οι περισσότερες κυβερνήσεις δεν έχουν συνολικό σχεδιασμό για την Παιδεία και νομοθετούν άναρχα και ασύνδετα, οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να ψάχνουν μέσα σε πολλούς νόμους και εγκυκλίους, ευρισκόμενοι σε ένα διαρκές άγχος μήπως κάποια ρύθμιση βρίσκεται σε κάποιο νόμο που δεν έχουν αντιληφθεί.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,έχει πολλές φορές επισημάνει το συγκεκριμένο πρόβλημα, χωρίς βέβαια να «ιδρώσει» το αυτί της πολιτικής ηγεσίας τουΥπουργείου Παιδείας. Άλλωστε οι ίδιοι έχουν πληθώρα νομικών για να υποστηρίζει το έργο τους και δεν ενδιαφέρονται για το ότι οι εκπαιδευτικοί συναντούν μεγάλα προβλήματα.
Θέλοντας να βοηθήσουμε, σε ένα θέμα που θα βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος το επόμενο διάστημα, επικαιροποιήσαμε ολόκληρο το πλαίσιο που αφορά στους Συλλόγους Διδασκόντων, το οποίο είναι το παρακάτω:
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ:
https://drive.google.com/file/d/1b9FoUyNneA8JIKL12Xw_uP5SbSKAT3ro/view?usp=sharing