Σε αναμονή της έκδοσης της σχετικής εγκυκλίου για τις αποσπάσεις τόσο από περιοχή σε περιοχή όσο σε φορείς και ενόψει της έναρξης των διαδικασιών, από τα κατά τόπους ΠΥΣΠΕ, για τις οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσεων, η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επικαιροποιεί το Νομοθετικό Πλαίσιο για τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών λαμβάνοντας υπόψη όλες τις τελευταίες νομοθετικές αλλαγές και παρεμβάσεις.
Το θέμα της κωδικοποίηση της νομοθεσίας που αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών έχει απασχολήσει πολλές φορές τον κλάδο και τη ΔΟΕ. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, δεν έχει αντιμετωπισθεί.
Διατάξεις διάσπαρτες σε πολλούς νόμους δυσκολεύουν πάρα πολύ τους συναδέλφους, οι οποίοι δεν γνωρίζουν τελικά ποια νομοθεσία ισχύει. Αποτέλεσμα αυτής της πανσπερμίας διατάξεων και της πολυνομίας είναι η δημιουργία σύγχυσης αντί της επίλυσης των προβλημάτων.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, χωρίς να έχει νομική υπηρεσία (όπως για παράδειγμα έχουν το Υπουργείο Παιδείας και η ΔΟΕ), ανταποκρινόμενη στο αίτημα χιλιάδων συναδέλφων, οι οποίοι μάταια περιμένουν από το υπουργείο Παιδείας να το κάνει, μελέτησε το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, το κωδικοποίησε, στο μέτρο του δυνατού,και το παραθέτει, έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν σε ποιον νόμο θα ανατρέχουν, κάθε φορά, για το θέμα που τους απασχολεί.
πατήστε στο σύνδεσμο
https://drive.google.com/file/d/1lqXHdsm8uZQmyw-abptjmhirFydxPeL-/view?usp=sharing
Η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν μπορεί να απουσιάζει από το Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0»
Η Κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα, το Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» μέσα από το οποίο έχουν εξασφαλιστεί πόροι 17,8 δισεκατομμύρια ευρώ ως επιδοτήσεις σε επενδύσεις που θα επιλεγούν και 12,7 δισεκατομμύρια ευρώ ως χαμηλότοκα -σχεδόν μηδενικά- ευρωπαϊκά δάνεια.
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, οι επενδύσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι μικρές. Η εκπαίδευση γενικότερα παραμένει ο φτωχός συγγενής. Τα όσα η κυβέρνηση έλεγε και λέει για την αξία της Παιδείας και της εκπαίδευσης στη νέα εποχή, παραμένουν λόγια κενά περιεχομένου.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, συναισθανόμενη, τη σημαντική συγκυρία, κάλεσε έγκαιρα (20 Σεπτεμβρίου 2020)με ανακοίνωσή της, όλες τις συνδικαλιστικές δυνάμεις να συμβάλλουν στη διαμόρφωση πρότασης για το στρατηγικό σχεδιασμό που θα σπρώξει την εκπαίδευση μπροστά. Κατέθεσε μάλιστα προτάσεις, καλώντας όλους να διεκδικήσουμε να ενταχθούν στο «πακέτο» ανάκαμψης:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
https://docs.google.com/document/d/1IbR0mfWQzIxKHdP1TQubIblX2xYNWpin-0P3skmRQQY/edit?usp=sharing
Πίνακες οργανικών κενών των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60 ,ΠΕ11, ΠΕ06 Γενικής και ΠΕ70, ΠΕ60 & ΠΕ11 Ειδικής Αγωγής,
ανά περιοχή, μετά την οριστικοποίηση μεταθέσεων
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θέλοντας να διευκολύνει τους χιλιάδες συναδέλφους, μόνιμους και αναπληρωτές, που αγωνιούν για τις υπηρεσιακές μεταβολές, οι οποίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στον οικογενειακό και ατομικό τους προγραμματισμό, επεξεργάστηκε όσα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα και παρουσιάζει τους πίνακες με τα οργανικά κενά σε όλες τις περιοχές της Χώρας, για όλους τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ11, ΠΕ06 Γενικής και ΠΕ70, ΠΕ60 & ΠΕ11 Ειδικής Αγωγής. Ταυτόχρονα διερευνά τη δυνατότητα να πράξει το ίδιο και για όλους τους υπόλοιπους κλάδους εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η έλλειψη Αιρετών, μετά από 100 χρόνια, από τα υπηρεσιακά συμβούλια, για την οποία ευθύνεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η οποία «εξυπηρετήθηκε» στον στόχο της για Συμβούλια χωρίς Αιρετούς εκπροσώπους και από την ανεπίγνωστη πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ και τις τραγικά αδιέξοδες ενέργειές της, δημιουργεί ένα προβληματικό τοπίο στην εκπαίδευση, δίνει τη δυνατότητα στη Διοίκηση της εκπαίδευσης να λειτουργεί χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και αφήνει τους εκπαιδευτικούς αβοήθητους.
Το κενό αυτό, παρά τις θριαμβολογίες των ανεπίγνωστων, για δήθεν μεγαλειώδεις νίκες οι οποίες είχαν ως «παράπλευρη απώλεια» έναν θεσμό με 100 χρόνια ιστορίας, δυστυχώς όσο και αν προσπαθούμε όλοι, δεν μπορεί να καλυφθεί επαρκώς. Χρειάζονται γενναίες πρωτοβουλίες και υπερβάσεις από όλους, οι οποίες αυτή τη στιγμή φαίνεται αδύνατο να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν, καθώς αυτοί που είχαν την πρωτοβουλία των ανεπίγνωστων ενεργειών είναι αμήχανοι και εγκλωβισμένοι στα «απόνερα» των πράξεων τους.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ υπολόγισε τα αρχικά οργανικά κενά των παρακάτω πινάκων, που δόθηκαν για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με τους πίνακες που ανακοίνωσε ο τέως Αιρετός ΚΥΣΠΕ Νίκος Φασφαλής. Για ενδεχόμενα λάθη ή παραλείψεις ζητάμε, προκαταβολικά, την κατανόηση όλων.
Στη Γενική Αγωγή από τις 3.276 αιτήσεις μεταθέσεων ικανοποιήθηκαν οι 2.147 (ποσοστό 65,54%), ενώ στην Ειδική αγωγή από τις 137 αιτήσεις ικανοποιήθηκαν οι 83 (ποσοστό 60,58%).
Το εκπαιδευτικό τοπίο, σε Πανελλαδικό επίπεδο, μετά και την ανακοινοποίηση των μεταθέσεων, διαμορφώνεται ως εξής:
Πατήστε στο σύνδεσμο
https://drive.google.com/file/d/1g-qRfsx7-hpNrwbtAhazPIxGN13k0GLF/view?usp=sharing
Η Υπουργός Παιδείας εμπαίζει την κοινωνία: «Δωρεάν» υπηρεσίες ύψους 2.000.000 ευρώ!!
Με καθυστέρηση περίπου 10 μηνών, δόθηκε στη δημοσιότητα από την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, η σύμβαση που υπογράφτηκε με την Cisco,η οποία «πρόσφερε» την πλατφόρμα της (Webex) για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης.
Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την απαράδεκτη διαχείριση του θέματος, εκθέτουν το Υπουργείο Παιδείας και την Κυβέρνηση συνολικά:
Όλο αυτό θα ήταν ίσως αθώο, αν είχε δημοσιοποιηθεί και αν είχε δοθεί δυνατότητα και σε άλλες εταιρίες, να προτείνουν κάτι αντίστοιχο. Πλέον ο καθένας μπορεί να υποστηρίζει, πως θα υπήρχαν και άλλοι, οι οποίοι θα πρόσφεραν και μικρότερο αντίτιμο και καλύτερες υπηρεσίες, αλλά δεν τους δόθηκε η δυνατότητα.
Ο εκπαιδευτικός κόσμος ακόμα περιμένει επίσης, τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και στο ΕΣΠΑ 2021-2027 για αναβάθμιση των υποδομών-τεχνολογικών, απολογισμό για τις δωρεές στον εξοπλισμό σχολείων και μαθητών, και για ένα σοβαρό πρόγραμμα επιμόρφωσης και υποστήριξης των εκπαιδευτικών.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θεωρεί πώς στα θέματα διαχείρισης του Δημοσίου, κρίνονται πολιτικές συμπεριφορές και καταδικάζονται αντιλήψεις της λογικής «ότι είναι νόμιμο ή νομιμοφανές είναι και ηθικό». Και η εκπαίδευση δια του παραδείγματος, οφείλει να ποιεί ήθος.
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.