Η θέση μας για την Αξιολόγηση

            Μια από τις μεγαλύτερες κατακτήσεις του κλάδου μας ήταν η κατάργηση, το 1982 από την κυβέρνηση του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου, του θεσμού του επιθεωρητή. Το πρωτοφανές κλίμα παιδαγωγικής ελευθερίας και Δημοκρατίας που επικρατεί εδώ και 30 χρόνια στα σχολεία μας, εξαιτίας της κατάργησης του επιθεωρητισμού  δεν θα επιτρέψουμε, σε καμία περίπτωση, να καταστραφεί.               

Γι αυτό και λέμε εξαρχής ένα μεγάλο ΟΧΙ στην αξιολόγηση του ν4024/2011.

            Η παράταξή μας δεν έλεγε άλλα χθες και άλλα σήμερα για την αξιολόγηση. Δεν προσδιορίζεται με αφορισμούς και στείρα άρνηση.

Υπενθυμίζουμε ότι στη μεγάλη απεργία του 2006 το αίτημά μας ήταν: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ. Δεν ήταν όχι σε καμιά αξιολόγηση. Ένα τέτοιο αίτημα είναι βέβαιο πως βρίσκει υποστηρικτές μόνο σε κλειστές αίθουσες ενώ φέρνει, όποιον το διατυπώνει, απέναντι στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.

  • Συνεχίζουμε και σήμερα να λέμε όχι στην αξιολόγηση – χειραγώγηση. Κι επειδή η αξιολόγηση που προβλέπει ο Ν.4024/2011 είναι ό,τι χειρότερο για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς ΛΕΜΕ ΟΧΙ στην αξιολόγηση του Ν. 4024/2011 και ζητούμε την κατάργησή του. ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟ.
  • ΛΕΜΕ ΝΑΙ στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου : με στόχο την ανατροφοδότησή του μέσω της επιμορφωτικής διαδικασίας. Στηρίζουμε τις θέσεις του κλάδου για την αξιολόγηση, όπως περιγράφονται στις αποφάσεις των Γενικών του Συνελεύσεων και του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
  • Η θέση που εκφράζουν οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και η ΕΣΑΚ/ΠΑΜΕ, κόντρα στις αποφάσεις του κλάδου, για καμιάς μορφής αξιολόγηση είναι ο μόνος σίγουρος δρόμος για να περάσει αυτούσια η αξιολόγηση του Ν.4024. Η δε θέση τους ότι θα καλέσουν τα στελέχη εκπαίδευσης (Διευθυντές – Σχολικούς Συμβούλους) να μην εφαρμόσουν την αξιολόγηση είναι ΑΝΕΥΘΥΝΗ και ανεφάρμοστη. Βέβαια το ότι άλλα λένε στα λόγια και άλλα κάνουν στην πράξη φαίνεται κι από το γεγονός ότι:

Πολλά στελέχη τους έγιναν Διευθυντές και Σχολικοί Σύμβουλοι υπογράφοντας έκθεση αυτοαξιολόγησης, προκειμένου να γίνουν. Αλήθεια πώς γίνεται να είναι εναντίον οποιασδήποτε μορφής αξιολόγησης και ταυτόχρονα να υπογράφουν έκθεση αυτοαξιολόγησής τους; Προφανώς άλλα λένε στα λόγια και άλλα κάνουν στην πράξη. Θα είχε ιδιαίτερη αξία οι συγκεκριμένες παρατάξεις να μας πουν τι θα κάνουν αυτά τα προβεβλημένα στελέχη τους (που κοσμούν τα ψηφοδέλτιά τους) και είναι Διευθυντές και Σχολικοί Σύμβουλοι.; Θα αξιολογήσουν; Θα παραιτηθούν; Δε θα υπακούσουν; Ή θα ακολουθήσουν μήπως την τακτική κάποιων αιρετών τους (ΠΥΣΠΕ) που στις επιλογές διευθυντών σχολικών μονάδων βαθμολόγησαν κανονικά, βάζοντας : 15, 14 μέχρι και ... 3 !!! ;

            Εμείς πιστεύουμε ότι η μάχη για την αξιολόγηση πρέπει να δοθεί τώρα που θα καταρτιστεί το σχετικό Π.Δ. (εντός 4 μηνών λέει ο τελευταίος Νόμος), από το σύνολο των δυνάμεων του κλάδου με βάση τις θέσεις των Γενικών μας Συνελεύσεων. Σε διαφορετική περίπτωση θα ψάχνουμε τους εχθρούς ανάμεσά μας και η μάχη θα έχει χαθεί.

Σ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ:

  • ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Ν.4024/2011

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

     

88η Γενική Συνέλευση ΔΟΕ - Video

 
 
 

Τελευταίες ανακοινώσεις ΔΗ.ΣΥ.

Παρουσίαση βιβλίου με την ιστορία της ΠΑΣΚ

3η Πανελλήνια Συνδιάσκεψη Νέων Στελεχών Φωτογραφικό υλικό

Κύλιση στην Αρχή
X

Right Click

No right click