Χωρίς σχέδιο, χωρίς διάλογο, συνεχίζουν το "ράβε - ξήλωνε" στην Ειδική αγωγή!

 

           

 Για μια ακόμη φορά, σε άσχετο σχέδιο νόμου, παρά τα όσα έλεγαν τα "ανέμελα" χρόνια της αντιπολιτευτικής τους επαναστατικότητας αλλά και τον πρώτο χρόνο της "περήφανης" διαπραγμάτευσης, η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ψηφίζει ρυθμίσεις που αφορούν στην ειδική αγωγή. Στην αιτιολογική μάλιστα έκθεση, περιγράφουν ως στόχο της παρέμβασής τους: "την ορθολογική κατανομή των μαθητών σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες!!", το οποίο σημαίνει στην πραγματικότητα: "βάζω στον μνημονιακό κόφτη που θα "έσκιζα", ακόμα περισσότερο την ειδική αγωγή"...

            Απομένει λοιπόν έκθετη μία ακόμη υπόσχεση της Κυβέρνησης, για συνολική παρέμβαση στην ειδική αγωγή μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα και επιλέγεται η τακτική μιας ακόμα αποσπασματικής ρύθμισης, η οποία δεν εντάσσεται σε κανέναν εκπαιδευτικό σχεδιασμό.

            Οι ρυθμίσεις που ψηφίστηκαν είναι σε αρνητική κατεύθυνση, με εξαίρεση την μείωση του αριθμού των μαθητών για την δημιουργία τάξης στα ειδικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία από 5-8 που ήταν, σε 4-7, που αποτελεί θετικό γεγονός. Συγκεκριμένα:

            Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, για μια ακόμη φορά, χωρίς βέβαια να ελπίζουμε ότι υπάρχει περίπτωση να εισακουστούμε καθώς τα δείγματα γραφής είναι σε εντελώς αρνητική κατεύθυνση, να προχωρήσει σε ουσιαστικές διαδικασίες διαλόγου με στόχο την δημιουργία ενός συνολικού πλαισίου παρέμβασης στον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής. Το πρώτο βήμα μιας ουσιαστικής παρέμβασης δεν μπορεί να είναι άλλο από την αποκατάσταση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που για πάρα πολλά χρόνια προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και χωρίς να φταίνε σε τίποτα βρίσκονται σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και ομηρείας.

            Η εποχή των εύκολων ευχάριστων αντιπολιτευτικών λόγων, έχει περάσει. Όλοι κρίνονται από τα έργα και όχι από τις προθέσεις τους..

               

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Share
X

Right Click

No right click